ח"כ רגב במכתב ליועמ"ש: "הסר חסינותה של זועבי והעמידה לדין".

    יוסי צלניקר No Comments on ח"כ רגב במכתב ליועמ"ש: "הסר חסינותה של זועבי והעמידה לדין".
    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת הכנסת מירי רגב שיגרה מכתב ליועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין, בו מפרטת את הגורמים והסיבות להסרת חסינותה של חברת הכנסת חנין זועבי והעמדתה לדין.

    לטענת רגב, ניצלה זועבי את החסינות המוקנית לה 'כדין' בכדי להטיל את דברי הבלע הקשים כלפי נערינו החטופים על לא עוול בכפם. עלינו כנבחרי ציבור מוטלת החובה לאזן החסינות אל מול ערכים אחרים וכן להגבילה כדי שלא תנוצל לרעה".

    ח"כ רגב אף טענה כי הצטברותם של ההתבטאויות הללו יוצרים מה שמכונה 'שיטה' בדין הפלילי – סדרה של עבירות חוזרות ונשנות בעלות מטרה ומניע ברורים וחמורים – ואם בעבר היה קושי ראייתי להעמיד את ח"כ זועבי לדין, הרי עתה, משאפשר להצביע על שיטה, המעשים וההתבטאויות המצטברים אלה לאלה מבססים באופן ברור תשתית נאותה להעמדתה לדין."

    בנאומה במליאת הכנסת אמרה ח"כ רגב כי הביטויים הקשים שהשמיעה אתמול חברת הכנסת זועבי הם הסתה והכרה בארגון טרור כמו החמאס, שאינו מכיר בקיומה של מדינת ישראל. "ועל כן יש לראות את ח"כ זועבי כסוכנת של החמאס בכנסת. זו השעה שהעם בישראל מלוכד בהסרת חסינותה של זועבי והענשה על ידי גירושה לעזה."

    עוד אמרה רגב כי זו העת בה ישנו קונצנזוס בעם התומך במדיניות קשה והענקת מכה כואבת לתשתיות החמאס ביהודה ושומרון. בזמן הזה, הכנסת ברובה חייבת להסיר את חסינותה והעמדתה לדין של זועבי על בגידה מובהקת. זה החטא ועונשו, והעם מצפה לזה".

    יו"ר הקואליציה ח"כ יריב לוין פנה ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין וביקש ממנו לחקור את חברת הכנסת זועבי.
    לוין אמר כי דבריה של זועבי הם הסתה פרועה ועידוד הטרור וכי הדבר מחייב נקיטת צעדים מידיים על מנת להפסיק את מסע ההסתה המתמשך של ח"כ זועבי.

    יצויין כי בעקבות דבריה של ח"כ זועבי התקבלו בלשכתה לא מעט שיחות איומים וכי קצין הכנסת הצמיד לה אבטחה ואף עדכן בכך את יו"ר הכנסת יואל (יולי) אדילשטיין.



    0 תגובות